ÄNTLIGEN!!! . . . . hoppas hoppas.

Jag har hållit på hur länge som hellst att försöka byta

 

Och nu verkar det äntligen som det ska gå i lås!!!

Håller (sedan 100 år känns det som) på att byta min lägenhet, till en större ute i Bergshammra. Alla vi som är inblandade är överens, men hyresvärdarna ska så klart hålla på att tjafsa. I dag fick jag ett samtal från nya hyresvärden att allt är godkänt, . . .nästan!? . . .dom ska bara!!!.
Om inget går på tok nu kommer jag att kunna flytta innan vinnter-#%&!#& drar igång på allvar!

Fast! . . jag har varit med förr och vet att man ska inte ropa
- HEJ!
innan man har kommit över



Snälla ni, håll tummarna för att jag får som jag vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0