läste jakobs senaste inlägg...

...och jag förstår att han tycker att det är trist när uppdateringen är dålig från våran sida och vi endå tar upp 3/4 av bloggen. Jag har ingen bra bortförklaring men känner mig också begränsad i vad jag kan skriva om och så (jag tycker inte att det är överdrivet upphetsande att skriva om tävlingar och träningar eller hästar över huvud taget) så jag har oxå funderat på att starta en egen blogg för själva bloggandet tycker jag är skitkul :)
men i alla fall så gjorde jag en jätte töntig och långtråkig videoblogg häromdagen som jag tänkte dela med mig av...

Kommentarer
Postat av: Anonym

carro kan inte du skaffa en egen blogg? Snäääääälla dfet vore så sjukt kul att läsa den! :)

2011-10-17 @ 09:05:16
Postat av: Anonym

Jaaaa kan inte du carro starta en egen blogg där du skriver om hästar och din vardag!!?!?!?! :D :D :D :D

2011-10-31 @ 12:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0