RS here we come!!

i morgon ska jag,
och
till



YEAH BUDDY!!!

Vi ska alltså till strömsholm och kolla på tävlingarna där! Bland annat så är det Ponny allsvenskans Elit final som ska bli sjukt kul o se :D
nu ska jag ut till stallet igen o ge Tittilottan lite käk! blir ingen ridning, red inte i morse heller hon var så jävla trött av värmen så tänkte att NÄE då låter ja bli :) hon har fått stå inne hela dagen nu också medans jag har varit hemma. eftersom dom går ute dygnet runt så tänkte jag att nu fan måste hon få vila lite...Jag vet att Eva (stallägaren) inte gillar när jag lämnar henne inne men asså har man en tävlingshäst och ett tränings schema som ska följas så funkar det inte o komma till stallet och hästen är helt död av värmeslag och har säkert sprungit runt med polarna i hagen hela natten också, så att man måste ställa in ridpasset lixom. Det är ju endå jag som åker fram o tillbax o fram o tillbax till stallet för att fodra och släppa in och ut så Eva behöver ju inte göra någonting. Men hon är så himla gullig så jag hoppas att hon förstår att man inte kan ha en tävlingsponny på lösdrift, men det gör hon nog så länge jag löser det själv...jag hoppas att jag kan fortsätta göra så att jag lämnar henne inne efter att jag har ridit på morgonen och släpper ut henne på eftermiddagen igen när jag kommer tillbaka, så slipper lottan bli så död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0