snabb update!!

bloggar från mobilen så det blir inga bilder eller nånting..! Majja träningen igår med TT va grym!!! TT va skitfin o ja känner verkligen att jag har utvecklats sen jag fick henne! Vi hoppade 5 o en halvor, nån båge och en oxer med typ 5-6 galopp bommar innan. Majja sa att det inte är nån ide för mig o sitta o hoppa lågt när man kan spara på benen o energin så jag hoppade inte lika mycket som dom andra men högre. jag menar verkligen inte att jag är duktigare än dom andra för dom e as duktiga!! men jag o min häst har tillsammans kommit en bit på vägen nu :) det gick såpass bra så jag hoppade enlit majja på msv A nivå som för c-ponny är 120. jag tror dock inte att alla hindrena låg på det. ngta låg nog på 110 eller så:) o i slutet hoppade jag även en vattenmatta som va 3 meter lång, eftersom jag ska hoppa derby klassen i Gamleby (samma meeting som Bea ska på). hon stannade först för att jag var livrädd hehe men majja lyckades manipulera mig till att det inte var farligt så sen gick det skitbra! (jag vet egentligen inte va manipulera betyder men det lät bra höhö) Jag var även med majja o tränade med Splash i förrgår. det gick helt ok, han är fortfarande ny för mig så det är ovant men han skötte sig! han tar inte mina skänlar så bra framåt och inte ALLS åt sidan så det blir lite svårt då men jag rider mycket på marken så jag lär mig nog snart hur jag ska rida honom. i helgen har jag säsongens första tävlingar!! :) på lördagen är det hemma i trosa med Splash, LC och eventuellt LB. på söndagen är det sista Mountain Horse Cup kvalet med TT! Så då rider jag LC som förklass till cupen som går i LB. hade gärna hoppat LA där men vill ha en förklass till mountain horse :) jag har filmer från båda träningarna men det är nått knas så kan inte ladda upp skiten..! ska försöka igen ikväll! jahapp, dethär inlägget blir inte roligare än såhär. So long, Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0