Resultat från Fagersta!

I söndags tävlade jag i fagersta, där Carro tävlade också! Det tog typ 3 timmer att åka dit, men det var det värt.

Hoppade en LB, framhoppningen gick väl okey, han var stark, och jag hade inga ridhandskar och det regnade så tyglarna gled hela tiden, men sen gick söta Tilda(som var med och hjälpte till) och hittade några jag fick låna. Fick aldrig ett jätte bra språng på framhoppningen men fick in några okey språng enligt mig!

PÅ BANA: Han blev så sjukt fin! Hoppade super och på omhoppningen gick det riktigt fort! :D Klanta mig och tog en lite väl snäv sväng så fick ett jätte konstigt språng så fick 4 fyra fel på näst sista hindret, men är jätte glad att Rascal hoppade än att han stanna. Men när han hoppade så blev det lite konstigt så tappa stigbyglarna och hade inte riktigt kontrol men finaste och duktigaste ponnyn hoppar ändå galant på sista hindret. Hade bäst tid av alla, och det blev bara en nolla i klassen så jag kom 2:a. :)

Hade tänkt att efteranmäla mig till LB+5 men Rascal tappade en sko när jag fick det konstiga språnget så kunde inte det. :( Men är iallafall jäättte nöjd med rundan och Rascal var bäst!

 


Kommentarer
Postat av: ida

har du spooks kavajen julia??? :)

2011-08-31 @ 09:16:23
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0