OK kanske inte så kul att höra om,.......

. . . . . . men jag fick en jättebra pressent av Carros mamma eftersom jag fyllde år i Juli!
jag fick en. . . .



jättefin vatten kokare!!
Titta så fint den lyser. Som att ha en egen rymdtarkost i köket!

Jag är käääär!!!

Det här är kanske ett inlägg, som dom flesta av er inte kan rellatera till, eftersom ni för det första inte har flyttat hemifrån än, 2-tycker  "-jaha och?" och 3- inte inser att det här kan man faktiskt nojja över när man HAR flyttat hemifrån. Men tro mig kära läsare, ni kommer snart att upptäcka alla små egenheter med att bli vuxen tids nog! Era liv är än så länge rellativt bekymmerslösa, fast ni inte inser det just nu.

Jag blev i alla fall verkligen glad eftersom jag har gasspis, och en jäkla förmåga att koka söner alla mina kastruller. Jag sätter på dom på plattan (med vatten i) för att en halvtimme senare undra varför det luktar bränt?? Det hela är mycket obehagligt, och varje gång blir jag lika upprörd och undrar vad som händer den dagen jag glömmer att jag har satt på vatten, och går iväg till jobbet! Därav har jag utvecklat en mycket jobbig "spisnojja"

Jag måste ofta gå tillbaka och kolla att jag har stängt av spisen, ibland flera gånger, fast jag vet att den är av! Detta kan jag tillägga, händer aldrig när vattnet verkligen ÄR på! Mycket frustrerande kan jag upplysa om.

- BUT THOSE DAYS, ARE BUT MEMORIES PAST!
Tack snälla Kristina och Carro!!!




Kommentarer
Postat av: Mami

Flygande tefat var namnet :) å jag som trodde du hade satt den på gaslågan...

2011-08-29 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0