Känner att jag skulle behöva en sån här snart.


När saker först dyker upp som "TRENDER," är jag alltid den första att DISSA det. Men ju mer man ser det. desto mer faller man för grupptrycket. Det är precis som om man vänjer sig på något sätt.

Dom här var ungefär det fulaste och töntigaste jag skulle kunna tänka mig när jag först såg dom, men ju kallare det blir ute, desto mer benägen blir jag att tycka att det kanske inte är så töntigt ändå!

Tror fortfarande att det är långt tills jag verkligen skulle göra slag i saken och köpa en, men jag känner mig faktiskt inte lika neggig längre!

Vad tror ni, skulle det här kanske va något att traska runt i på stan????





Skulle nog i sådant fall välja den vänstra ovan!
Vem vet, jag kanske kommer traskande i en sån här i stallet npn dag när ni minst anar det!!!

Vad jag däremot vet med säkerhet är, att i vinter ska jag köpa ett par riktiga UGGS.



Dom får vara hur fula och töntiga dom vill! SÅDANA SKA JAG BARA HA!!! Jag har ett par fake som jag trampar runt i hemma, och jag verkligen ÄLSKAR dom, förutom att dom är "just fake!" Uggs påminner mig om när jag bode i LA, där alla traskade runt i dom. Det bli bra tills jag åker tillbaka. Då har dom blivit lagom patinerade tills dess! Och jag kommer att bli coolaste invandraren i hela Hollywood.

UNGEFÄR SÅ HÄR NÅGONTING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0