I dag tar jag igen det jag missade igår!


Klockan är 9 och jag är uppe och hoppar på en söndag!
Nu ska jag ut till Carros stall och ha träning med Maria på Falle, och den nya ponnyn som har flyttat dit.
Sen bör det av till jobbet. I kväll jobbar jag från 3 till 10, så det blir en lång dag i dag. Det är straffet för att jag var så himla slö i går!! Faktiskt rätt taggad att komma ut ur lägenheten. Det är alltid skönt att slappa, men efter en dag börjar det krypa under skinnet på en.

Hoppas att alla kan njuta av sin sista dag i FRIHET, för i morgon börjar ni väl skolan!?!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag börjar den 29:e ;) lyx va?

2011-08-21 @ 20:47:49
URL: http://ivarbokaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0