Har lagt upp den här förut,........

............men lägger upp den igen. Vet inte varför, men varje gång man hittar den här filmen, (för övrigt snodd från Elins blogg) försvinner den lika fort, bara för att senare dyka upp på nytt igen!

Någon ser till att den försvinner med jämna mellanrum. Antar att det är djuraktivister som protesterar eller något.
Vill bara understryka att jag ABSOLUT INTE är för tjurfäktningar, med tanke på vad det går ut på, men kan man bara förbise det när man kollar klippet så funkar det för mig i alla fall. Är ju halv-spagge själv, kanske därför det funkar??

Lite tips från Spanien på
-skänkelvikning
-ryggning
-bak och framdelsvändning
-halvhalter
-start och stop

Tänk hur svårt vi har att få våra hästar att göra nåt av det här ens någorlunda hyffsat. Är det möjligtvis att vi har   missat något i vår utbildning, ..........eller???

Helt makalöst vad en häst egentligen klarar av. Varför är det då så svårt att få dom att göra det när vi vill undrar man. Dom står säker i stallet och garvar åt oss hela nätterna medan dom småpratar över en tuss kvällshö!


Kommentarer
Postat av: Maria

Så här såg det ju inte direkt ut för mig och Falstaff senast.... Kanske om jag hotar med en tjur? =)

2011-08-08 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0