Shit va läskigt

Har jobbat sjukt mycket sista veckorna. Nu i veckan jobbade jag
3 långpass på raken, från 8.30 - 22.00.
Jobbat även varje dag (utom en) veckan innan.

Det jag ville komma till med det här är, att när jag kom hem i dag från jobbet, var jag astrött och skit-flamsig. Jag skulle bara kolla bloggen, samt lägga in en liten pik till Carro att hon är så sopig på att blogga, vilket hon redan själv påpekat i sina inlägg, men jag tänkte bara strö lite salt i såret!

Kul hade jag i alla fall när jag skrev, men efter en stund flippade jag ur helt i mitt inlägg. (Som ni kommer se!) Skulle sedan gå och sova en timma för att bli normal igen, men innan jag hann det kom det en kommentar från Ida, som alltid är snabb på bollen!

Kommentar

ida (xxxxxxxxxx@hotmail.com) om Tja ba bruuuudar........:
hahahaha, du är ju sjuk på riktigt :P


Nu har jag vaknat igen efter en timme, och hafft den absolut "sjukaste" dröm jag hafft i hela mitt liv!

Jag har.......

-Sprungit runt med en rullstol i famnen, (med en pensionär i) på en leråker i spöregn, för att hinna till en tävling!

-Hamnat i slagsmål med varulvar som ville ha min stol till sin chef.

-Slagit knut på, och gjort en rosett av en funktionär som vägrade släppa in mig på banan med stolen.

-Fyllt Wienergumm i kaffekopparna för att det inte skulle skvimpa över när jag skulle springa tillbaka med stolen, OCH kaffekopparna över åkern. (denna gång naken och barfota för att inte synas??)

-Detta efter att ha fått ett krypterat hotbrav från varulvschefen som skulle döda mig för att få tillbaka stolen!

-Trodde sen att jag var Gollum när jag vaknade, och att täcket var en buske jag skulle gömma mig under.


Det här var bara början på drömmen som fortsatte i all oändlighet. Allt det här under endast "en timmes" sömn!!


Ida, verkar tyvärr som du har rätt!


Scaaaary!!! jag blir fan rädd för mig själv ibland!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0