oh long john...

....va ja e tröööött... 8 lååånga timmar i stallet, tre hästar ridna, allt smörjt o packat för morgondagens tävling med Splash o tränings "läger" med TT. hale-fucking-luljah va d ska bli skönt o däcka på soffan när ja kommer hem...ba en timme tåghelvete först -.- Red först TT, sen splash o sen falstaff eftersom hans matte e bortrest. red lite bommar med allihopa. satte upp några små kavaletti hinder o låg o rulla...o rulla o rulla o rulla. gick jättebra med båda mina, kom inte fel en enda gång. Det har tagit mig FOREVER AND EVER AND EVER AND EVER att klara av det med TT då hon ba skiter i mig när d e små skithinder. men nu börjar jag få igenom halvhalterna även när hindrena är låga. Det gick bra med Falstaff oxå, fast han har ju inte gjort detdär på ett tag så han gör det till en så stor grej. men han skötte sig jättebra o lyssnade på mig mer o mer så allt som allt så e ja riktigt nöjd med alla 3. bloggar från mobilen så blir ett såntdär boring ass inlägg igen utan bilder..! /Caroliiiine :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej carro! Ska du börja gymnasiumet nu igen? Du hoppade ju av förra året. Vart ska du gå och vilken linje? Går du nu med ett år yngre, 95or ?

Lycka till!

2011-08-22 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0