Fy satan!


När jag åkte till träningen i morse vid 8 fick jag mig en obehaglig reality-check! Eftersom det regnade och åskade i helgen, och dessutom var jävligt kallt i morse, var jag tydligen inte den enda!

Allt har varit as-chill så länge att jag har förträngt att det finns en verklighet där ute.
HELT PLÖTSLIGT, gick allt från det här.........



.....till det här!!!



.....bara för att påminna om det här!



.....vad hände med det här???



Vill inte vara neggig, tycker bara att att det vore trevligt om ni kunde hjälpa mig vara lite bittra. Jag vill inte vara ensam i mitt vemod!

Har ni svårt att komma i den rätta stämningen, kan ni ju till exempel tänka på att -sommaren snart är slut, -skolan börjar om inte alls många dagar, -snart har det frusit i marken och det kommer inte att gå att rida ute längre om man inte har ridhus, -från och med "snart" kommer era tår bara vara tinade i genomsnitt 2-3 timar per dygn om ens det!

Ville inte göra någon deppig, ville bara säga hej!

Kunde kännts så här,

men det känns mer så här!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Efter att ha läst inlägget flera gånger och försökt hitta något posetivt med det så har jag blivit deppigare ;) Nu får du göra ett roligt inlägg också!

2011-08-10 @ 00:39:28
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0