Vill bara säga att vi blir så himla glad...........

..............över era kommentarer! Dom är inte så många, och det kan tidvis vara långt mellan gångerna. Men när dom kommer är dom oftast mycket snälla och possitiva.


Nu får du också blogga lite mer Jakob. Carro är duktig och skriver men vi saknar dina inlägg lite ;)



får inte nog av er blogg alltså!!! :D

jag gillare!!!! kombinationen av er båda asså ;) keep doing what you're doing cause you're doing it great :D

))-------------------------------------------------------------------------------------((

Visserligen kommer mer än 50% från Ida på "Team Nyman" men det värmer lika mycket för det!!

Måste bara dela med mig av ett annat jättefint meddlelande jag fick på Facebook, från en av mina bästa elever på Stockby.

Hej Jakob!
Du måste komma och hälsa på snart jag håller på att längta ihjäl mig på dina tips och råd!!
Jag saknar dig jätte mycket!!!


Det där är verkligen något man blir riktigt glad av!! Tack snälla (.........) jag saknar er jättemycket också!



Mellan varven har vi faktiskt ganska många träffar på vår blogg. Vore kul att veta vem ni är som läser det vi skriver. Jag har ingen aning om vilka ni är! Vore kul med lite fler kommentarer. Både possitiv och negativ kritik kan vara bra. Då får vi en kännsla för vad ni vill att vi ska skriva om!!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker er blogg är klockren! :) Man bara måste älska ironin;)

2011-05-25 @ 23:45:56
Postat av: amanda

älskar er blogg, kollar den maniskt varje dag. så sluta inte skriva!!! ;)

2011-05-26 @ 07:45:08
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0