Taggar...

...inför tävling i morgon :) Blir som sagt två uppvärmningsklasser inför "Moutain Horse Cup" kvalet på söndag!
Red lite dressyr på TT i morse, gick ganska okej faktiskt ;)
Åkte sedan till lidingö för att träffa några gamla kompisar som skulle hoppa i hoppspecialen, på ridskolan stockby där jag lärde mig rida! Någonstans på vägen lyckades nått kryp bita mig på armen, så nu ser det ut som jag har böldpest typ, men det tar vi inget extra för :) Efter lidingö besöket och böldpest incidenten åkte jag tillbaka till stallet för att kvällsfodra och passade även på att lassa in alla grejer i bilen, samt fylla hönätet i trailern så vi slipper gå upp så jäkla tidigt i morgon bitti :) Vi behöver inte åka från stallet förrän kvart över 7 i morgon. Typ längsta sovmorgonen vi har fått ever!

Hoppas tittilottan taggar nu för i morgon ska vi ha så jäkla kul :D

Jag är i alla fall taggad till tusen, as u can see:




Kommentarer
Postat av: amanda

tack carro, gulle dig!! hoppas du å tittilottan soppar banan imorrn!! ;) kram på er! <3

2011-05-28 @ 00:00:17
URL: http://www.teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0