How i love roslagsbanan....

NAAAAT.... :P sitter på skiten för tillfället. å väg hem från dagens första stallbesök. Ska tillbaka ikväll. jag tänker inte berätta vad jag gjorde idag för då kommer ni somna. Red i skogen, upp o ner för kullar o runt träd typ. Men va fan, nu berättade jag ju ändå...VAKNA NU. Ja har pratat färdigt om skogen, jag svär på Gud o alla hans mostrar eller vad det nu är man säger. Bygde upp lite små hinder också så jag kan hoppa lite mer i veckan. Det är väll fördelen att det bara står tre andra hästar i stallet. Ingen bryr sig om jag lämnar hinder på banan ;) Sedan måste jag bara säga en till meningslös grej innan jag slutar. Jakob sa en grej i bilen när vi var på väg hem från tävlingen. Det var inte ens kul egentligen, men jag skrattar så hysteriskt varje gång jag tänker på det så ja inte kan andas. Då vet ni det också! Ha en trevlig dag everybody! /Carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du också blogga lite mer Jakob. Carro är duktig och skriver men vi saknar dina inlägg lite ;)

2011-05-24 @ 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0