Helt sjukt!!! Det här är helt för mycket!

-Ja jag vet, jag brukar säga så!

Men jag säger det igen i alla fall.
Och föresten är det säkert inte sista gången gången heller för den delen

Har varit på ridskolan i dag och skulle bara kolla in Youtube för att se om någon hunnit lägga upp sina tävlingsfilmer från i dag. Det är ju som alla vet lördag och jag har jobbat. Justt denna helg kunde jag därför inte följa med någon på tävling, vilket jag motvilligt erkänner har gett mig en liten smula abstinens, (det här är för övrigt inget vi pratar högt om.)

Hur som helst så hamnade jag så klart på ett sidospår när jag väl kom till min Youtube-sida. (ett mycket vanligt återkommande problem när det gäller just mig!!!) Det hela resulterade i att jag efter mycket hattande hit och dit på sidor jag inte alls skulle kolla på, hamnade på "Americas got talent." Hurra, en gammal beprövad favorit när man känner att man måste skjuta upp eller förhala något man egentligen ska göra.

Väl där, förbrilt klickandes runt på diverse klipp jag inte alls skulle titta på, hamnade jag på "Bianca Ryan 12 år gammal."

Jaha, vem är det då? Kändes inte som något jag borde ha sett eller gått miste om. Gissa om jag hade fel!!!
Såååå, nu kommer det som jag förvarnade om ännu en gång.

Helt sjukt!!!

En helt vanlig tonårsbrud från en ridskola eller en skolgård någonstans i Sverige skulle man kunna tycka.
Men NEJ, så är inte fallet. Vet inte riktigt vad man ska säga om henne, så ni får kolla själva.
Jag som hade tänkt att jag skulle söka till idol nästa år, men jag tror nästan, kanske, möjligtvis att jag

SKIIIITER I DET!!!

Efter det här vet jag inte riktigt om "Bon borom bom en liten by förutan gata", av "Evert Taube" kommer göra sig fullt så bra som jag först hade tänkt! Och för att inte tala om mitt planerade inlägg om Melodifestivalen som jag går och mal på i huvudet! Vad finns det egentligen att säga om det efter att man har sett det här!
Lägg ner skiten!!

SA JAG FÖRESTEN ATT UNGJÄVULEN BARA ÄR 12 ÅR.

Tänk på saken, 12 år.

Då får man tävla B-ponny i ett HELT ÅR till! Det sätter saken i sitt rätta perspektiv skulle man kunna säga.

-I dag vann jag min första lokala L:C på min B-ponny Plupp,
och i morgon ska jag til "Americas got talent" och sjunga i finalen efter skolan!!

OK jag pallar inte, jag söker till "Big Brother" i stället. Jävla skit, precis när jag hade memorerat in texthelvetet.....

Klicka gärna på den söta lilla geni-ung-jäveln
(som har förstört min karriär i Idol)
så kommer ni till klippet.

Sa jag föresten att hon BARA är 12 ???

Jag är ingen speciellt blödig kille, men när jag ser sånt här börjar jag fanimej böla!

(Det är deffinitivt inte något vi pratar högt om, capish!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0