godkväll...eller godmorgon kanske man ska säga?

Bloggar från mobilen för jag är för lat för att gå ner och hämta datorn. Detta är oerhört krångligt så om det står något obegripligt så slå telefonen, inte mig. Har haft en sjukt soft dag i dag och bara varit hemma.
I och med att jag har TT i ett full service stall så kan jag ta en dag ledigt från stallet i veckan utan att det gör något! Great huh? Så vad gör man en dag som denna då när jag inte går o dräller i stallet? Jag har som jag nämnde i mitt förra inlägg snöat in mig totalt på musik, har alltid älskat o sjunga o stå på scen o ha allas ögon på mig sen jag var en liten skitunge. Nu har jag fått för mig att jag ska lära mig att spela massa instrument. Lärde mig några enkla akord på piano för någon vecka sedan o sen skrev jag en låt. I typ förrgår ville jag lära mig o spela gitarr så jag lärde mig några akord där också. Sen har jag suttit å nött o nött dom där akorden hela nätterna. Jag har även suttit o slagit ihjäl våra trummor. Jag har i hela mitt liv gått o trummat med händerna på allt som går o trumma på typ så det var inge svårt o lära mig o spela lite trummor nu! Jag vet inte om jag e as konstig som får för mig sånna här skumma prylar, men jag tycker verkligen att det är stört kul! Tänkte gå å nöta lite till på gitarr akorden innan jag ska unna mig själv lite sömn! I morgon bär det av till Lidingö för reunion med min homie Ida!
Sedan på lördag ska vi göra nått way outside the box, det blir kul ;)

So long fellows /Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0