en låååång gårdag...

efter att ha varit i stallet i morse kom jag hem och däckade på soffan, sov i 5 timmar, masade mitt arsle upp ur soffan och gick halvsovandes ner till tåget för att åka till stallet igen.
dagens trötthet är förmodligen på grund av gårdagen:
jag åkte till stallet vid halv sju och longerade i typ en halvtimme för att sen bege mig till stan för att träffa One Direction som åkte från England hit till stockholm för att spela in en skiva! när jag hade vart i stan i typ 6 timmar åkte jag tillbaka till stallet, kvällsfodrade, red ut o galopperade och släppte ut henne igen för att sen åka tillbaka in till stan o försöka träffa dom igen, denhär gången utanför deras hotell å det var sjukt mycket brudar utanför så dom fick bara gå ut några gånger för vakten, o säga hej typ. jag kom hem mitt i natten vid typ 1, åt middag, kunde inte sova så glodde på TV till typ 3. gick upp vid 7 för att åka till stallet o fodra o rida. va så jävla trött så jag gick på fel tåg men kom ut till stallet så småningom endå. red på banan i ca 40 minuter och tro det eller ej men jag skulle prova o byta galopp en gång bara sådär, utan bom eller någonting och hon ba bytte. aldrig hänt förut haha! efter att (som jag sa i början av detta meningslösa inlägg) så slaggade jag på soffan i hundra år och åkte sedan ut och gick en promenad med TT och gjorde i ordning allting inför tävlingen i morgon!
Jag och Jakob ska åka till Surahammar, ska tävla allsvenskan omg3 division 1 :) denna omgången går i LA (1m). har aldrig startat LA förut så det blir debuten i sånna fall men jag ska hoppa förklassen som är LB+5 (95cm) och se hur det känns innan jag bestämmer mig om jag ska starta LAn eller inte. så holl koll här på bloggen i morgon jao!!
tänkte terra er med bilder på mig o två av killarna från one direction
Liam Payne:
Harry Styles:
hade askul med dom, så himla sjyssta killar!!
mötet med justin bieber va vell inte riktigt samma grej. han ba stog där å såg....känd ut.
LE LITE DÅ FÖ HELVETTE! O DUMPA GLASÖGONEN TACK! så nu har jag fått ut mina aggressioner på honom.

ska trycka i mig lite jordgubbar o glass nu innan jag ska zzzZZzZzZzZ
BAI BAI, hörs i morrn :)


Kommentarer
Postat av: Clara

Vart har du din häst och vad står för hästar i ditt stall?

2011-05-22 @ 21:51:45
Postat av: Bells

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH LIAM<3<3<3<3<3

VAD COOLT ATT DU TRÄFFADE DEM!

2011-08-27 @ 15:25:52
URL: http://awesomness.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0