AAAAJE!!!

I dag när jag vaknade hade jag världens J-VLA nackspärr!!



Hatar’t !!!!

Om jag någon gång får ont någon stans, så sätter det sig alltid i nack-helvetet! Så jävla irriterande. Jag kan inte sitta med skallen rakt upp, så jag känner mig ungefär så här just nu!



Det är faktiskt både attraktivt och behagligt!
Har ni provat att hänga med huvudet samtidigt som ni tittar rakt fram, i sissodär 10-12 timmar?? -Testa, det är faktiskt jatteskönt, NOT!! Ska man titta på TV får man sitta på skulderbladen om man ska se något! (Ni vet så där som vissa tonårskillar kan sitta när dom är trötta!) Tur att Melodifestivalen var i går, för i dag hade jag missat hela skiten! Hade kanske varit lika bra i och för sig!! Jag får väl kolla finalen liggande i alla fall.

((Litet förhandstips till er som faktiskt läser bloggen. Tror kanske att det kan tänkas komma ett liter inlägg under "arga gubben" när "Mello" är avklarat. Har inte börjat elda upp mig till någon kreativ nivå än, men jag jobbar stenhårt på det! Får jag bara se Estland, Rumänien, och kanske Bosnien-Hercegovina en gång till så ska det nog gå. För jävligt att Portugal åkte ut, -Det var i alla fall något att reta upp sig på ordentligt!!!))

NÅVÄL, NOG OM DET!

I dag har jag, -trotts mitt grava handikap, varit i Solna och haft lektion för Elins pappa Stefan på Hans häst Money. Han var mycket duktig i dag. Tur för honom, för han ska tävla i morgon.
Elin skulle hoppat också men var tyvärr magsjuk, så hon kunde inte vara med och träna i dag. Hoppas att du kryar på dig Elin!
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig på min krumma nacke och rygg, för jag ska upp tidigt i morgon och ha lektioner på ridskolan.

SOV SÅ GOTT ALLA MÄNNISKOR SOM HAR HUVUDET RAKT UPP!
HÄLSNINGAR GAMNACKEN.




Hmmm, ser jag inte lite smalare ut än vanligt !?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0