FÖRLÅT!!!!


Har inte bloggat på flera dagar...jag bitch slappade precis mig själv i ansiktet så ingen annan behöver göra det. Jag lovar o skärpa mig! Som plåster på såren så tänkte jag att ni kanske ville se en liten video från gårdagens majja träning...? :) Hoppar utan stigbyglar hela träningen förutom sista rundan, as u can see, det är därför jag sitter som ett kackel



Jag vet inte om jag la upp filmen från förra majja träningen heller så här har ni den:

På söndag är det dressyrtävling...Inte överdrivet taggad med tanke på hur fruktansvärt dåligt det gick idag när jag försökte rida dressyr på banan...men men. Jag åker dit i alla fall så får vi se hur dåligt det går på en skala. Återkommer om det på lördag, men vi hörs innan det förfan. Jag ska blogga varje dag nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0