late night snacker...

...sitter för tillfället o trycker i mig godis. laddar inför morgondagen som kommer bli awesome :D tittilottan var svullen i ett framben idag. ingen aning om vad det kan vara! longerade en kortis o hon visade ingen hälta över huvud taget så tog in henne, behandlade med kylgel o släppte ut henne. får se om det har gått över till i morgon, kan ju inte hålla på o oroa mig när hon inte har ont. dessutom så hade jag redan planerat att hon skulle vila idag och i morgon så det pajjar ingenting i mitt schema, så länge det inte blir värre..! En sak som jag har lärt mig redan utan att ha varit hästägare alltför länge är att inte hålla på o nojja över små grejjer. Alla hästar blir varma i nått ben ibland, lite svullna eller whatever men herregud vad ska man gå o deppa ner sig för? det går över! och blir det värre så får man ta det då men så länge hon inte har ont så fortsätter jag att vara uppmärksam på det men tänker inte gå omkring o oroa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0