Jäkligt snygga stövlar!!




Skulle hemskt gärna vara ägare till ett par stövlar av märket "Alex's Boots." Dom är verkligen riktigt snygga i min smak. Inget nytt precis, bara hederliga gamla hoppstövlar! (Bilden längst ner!)
Dom är inte så överdrivet dyra heller! Från 2.500 kr

( Det konstiga är, att när man kollar på hemsidan hos återförsäljaren, ser deras exemel på stövlarna inte riktigt ut som,

"-hur ska jag säga?"

ett par stövlar jag skulle villja sätta på mina egna fötter! Fast, jag är å andra sidan inte 1.40 och har elefantben! Är det ett par dressyrstövlar måntro?? )



Gå in och kolla på hemsidan så fattar ni vad jag menar!
-Inte helt fördelaktiga representationer för ett stövelmärke!!

Hade jag bara sett varianterna dom marknadsför märket med, hade jag nog inte funderat 2 ggr på att låta dom sy upp ett par, men när man ser dom på bilden nedan, kommer dock saken i ett annat läge!

Här är stövlarna jag gick loss på! Samma märke, trot eller ej!



Stövlarna på den här bilden säljs av en tjej på denna blogg!

http://carlssonpataket.blogg.se/2011/may/alex-s-boots-till-salu.html

Synd att man inte har stl 37 i skor!!! Kanske någon annan som har små fötter?


Kommentarer
Postat av: Madame S

Fast jag är å andra sidan 1,40 (eller lite mer, typ) och har elefantben :)

2011-06-27 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0