hehehe....

jag har märkt att jakob i smyg går in o redigerar mina inlägg för att han tydligen tycker att jag inte lever upp till hans förväntningar vad det gäller hur man gör ett fint blogginlägg...
till exempel så ändrar han min SLASH CARRO bild som jag lägger in i slutet av alla inlägg i fullstorlek till miniatyr. och sen hatar han när jag lägger bilderna i vänsterkant istället för i mitten.
jag vill inte vara jobbig eller nått men...........
så, nu har jag terrat färdigt dig kära medbloggare, nu kanske jag sover lite bättre i alla fall :)
gud vad elak jag är....ush vilket hemskt barn, man kan ju undra vad min mamma har pysslat med under min uppväxt! ...nu va ja elak igen...
jag kanske bara ska gå å lägga mig i stället så löser det sig nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0