Håller på att ändra på designen!

Nu har jag spenderat en jäkla massa timmar med att ändra designen på vår sida!

Inte helt enkelt när man inte har en jävla aning om vad man håller på med! Man får gå igenom stilmallen, sektion för sektion och ändra en massa siffror på måfå. Sedan får man försöka hålla kolla vad som händer i bloggen efter varje ändring. Det jag verkligen skulle behöva är en tabell på färgkoderna. (
Det är ju ett par stycken att hålla reda på!!) Färgerna på sidan är inte så muntra skulle man nog kunna säga. Ser ut som hemsidan till en begravningsbyrå ungefär!!

Det är hemskt kul att hålla på, men fruktansvärt frustrerande och framförallt tidskrävande. Man kommer dessutom inte så fort framåt med min teknik! Vissa ändringar gör dessutom att allt blir helt åt helvete, så det är tur att man kan gå tillbakaka och ändra när man "fuckar" till det!

Jag har ännu inte vågat mig på att ändra headern på sidan, fast jag misstänker att det är lättare än det jag har gjort hittils. Måste dessutom göra en snygg bild först, och det har jag inte hunnit med än. Men jag har ju hela sommaren på mig, så förrr eller senare kommer det nog att ske!

Just nu känner jag mig ganska nöjd med mig själv och mitt arbete i alla fall.
GLAD MIDSOMMAR ALLESAMMANS!!


Kommentarer
Postat av: amanda

vill du hitta perfekta färger är det bara att leka runt här och sen klistra in! ;) http://www.colorsontheweb.com/colorwizard.asp#wizard

2011-06-24 @ 21:49:23
URL: http://teamnyman.se/
Postat av: Julia Ramel

Jakob kommer du till falserbo?? :D

2011-06-24 @ 22:29:46
URL: http://juliaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0