Allsvenskan i Gnesta.

Här kommer lite bilder från Allsvenskan i Gnesta den 22 juni.

Gänget! Hästägare Maria, mami, Falstaff, och en ännu munter Carro (innan start!)


Med på resan var även det alltid glada, pigga, välmatchade modeoraklet J.!!

 

Kolla in den possitiva uppsynen, i kombination med den utstuderat välmatchade outfiten, dagen till ära! Tror nästan att det kommer ett separat inlägg under "dagens outfit" för er som känner att ni bara måste veta vad som ligger bakom sådan enorm stilsäkerhet!

OBS! Det är OK att kopiera.
Det är sånt jag lever med hela tiden, varje dag! Det är tufft att vara ett modeorakel och en trendikon, men nu var det ju inte lilla mig vi skulle kolla på, utan........Carro!

Tycker personligen att hon får  lite väl mycket uppmärksamhet
på den här bloggen!

Ojj! Där tittar jag in igen. Det var VERKLIGEN inte meningen, -tokigt!!

Framridning

Vadåå? jag vill hoppa i dressyrläder!!!

Oj, oj, fel knapp igen. Hoppsan!

Oj oj oj oj, shit! Jag är ledsen. Bara "JAG!!" hela tiden, flera ggr.
Hur gick det till???

Observera den beundransfulla publiken.
Det är lilla Stina som tittar på dom stora flickorna, för Stina fick aldrig någon egen ponny, eller frisyr! Men bor man i Gnesta så kanske det ska se ut så, -vad vet jag!!!


Opps, jag slant!

 

Scarry Scissor-girl, Amanda och Maria.

Laget efter sin fina 3:dje placering i finalen!!

Tålamod fans! Kläd och modeuppdatering kommer senare, men nu måste jag få min skönhetssömn.
Det kostar att ligga på topp!

PEACE OUT


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha klockrent!! :D gjorde min morgon!!!

2011-06-17 @ 08:36:17
URL: http://www.teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0