Min lille Taggen !

Halliiihallååå! Vad taggad jag är på att blogga! Det är verkligen skitkul att jag Jakob frågade om jag ville vara med att blogga! Och särskilt just nu i och med att hästen är på semester/träning och jag inte har något att göra på dagarna.

Så just nu befinner sig lille Taggen i Värmland, Sunne. Där min tränare bor.
Jag tränar för Thomas Mattson, B-tränare i hoppning, C-tränare i Dressyr.
Jag har tränat för honom i ca 4 år. Så han har varit med mig från början.
Tack vare honom så har jag idag en pärla till ponny, jag själv har mer tålamod och får inga utbrott när hästen/jag gör fel. Thomas har verkligen MAGISKA fingrar, vet inte hur han lyckas få alla knäppa hästar normala..

Thomas brukar ha Taggen hos honom en-två månader på sommrarna, vilket är kanonbra i och med att vi inte har några gräshagar i det stall där taggen står. (ID-horses). Då han själv tränar och rider honom. Det är guld värt. Dock blir det ju tråkigt för mig som inte har något att göra.. :(

Här är en bild på Thomas och hans underbara häst Venezia:




På måndag ska jag iallafall fara till Sunne för att träffa min lilla häst. Lääängtar så otroligt mycket efter honom.

kolla vad söt han är:
 

Snart får jag kanske göra ett inlägg där jag visar bilder på stallet vi står på, vilken klubb jag tävlar för & varför? och vilka jag tränar för. Eller vad tycker ni?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0