trodde jag skulle slippa....

...att träna när jag slutade på trupp gymnastik men nääääärå...jag har ett tränings schema som jag följer varje dag. det SUGER men jag måste. jag kan inte ens förklara hur mycket jag HATAR att springa, och hata är ett starkt ord. jag får fan tårar i ögonen när ja e ute o springer o allt som rör sig i mitt huvud e hur mycket jag hatar det o vill vända hem. o endå så gör jag det varje jävla dag haha jag tror jag är lite sjuk i huvudet.
dessutom så har jag ett styrke program som jag gör varje dag också. styrkan e inte like förfärlig. det är lika jobbigt fysiskt men inte psykiskt så det funkar helt okej.
tänkte bjussa på en film från när jag gick på gymnastik, hittade inga från i slutet men några från när jag va jätteliten hehe så klippte ihop dom o gjorde en liten film snutt utav det :)
stay tuned, filmen kommer upp om några minuter.........dun dun dun DUNNNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0