thank u God.

mitt liv är komplett. dom har tagit HOLLISTER till SVERIGE!!!! o inte nog med det så har dom öppnat en butik i TÄBY CENTRUM typ 20 minuter från min ytterdörr.
det första man möts av när man kommer dit e denhär exotiska entrén ;)
vid entrén stog det 2-3 välbyggda killar iklädda endast röda badbraller o solglasögon och sa "welcome to hollister, gorgeous" öööhhh okej kan livet va såhär underbart när man e ute o shoppar? jag brukar inte direkt älska o shoppa men dethär va vell helt okej ;)
jag hann inte köpa nått till mig själv utan ja o mamma köpte lite födelsedags presenter till min kusin. men jag måste tillbax dit ASAP och köpa lite kläder till mig själv höhö :)
killen i kassan möter oss med ett simpelt: ssup? ;)
o när vi gick därifrån så säger killarna vid ingången: have a good one, catch u later!
så dom får alltså betalt för att stå halvnakna,se snygga ut o säga "welcome to hollister" och "have a good one,catch u later!" hela dagarna. ganska soft jobb eller?
kanske vore nått för dig JAKOB mohaha ;)
man tackar,man tackar...

SO CAL IN MY HEARTTT<3<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0