ny trimmad!

Splash kom till mig något....vad ska man säga....okammad. haha! så jag var tvungen att fixa till det...
såhär såg han ut samma dag som han kom :)
checka raggar frillan!
jag var bara tvungen att rycka av skiten, jag stog inte uuut...om jag får säga det själv så tycker jag att det blev lite bättre i alla fall...
jag har också varit tvungen att rida honom med mössa för han får damp på myggen
(observera att detta var INNAN jag ryckte manen.tro mig, jag försökte få den att ligga ner innan jag tog beslutet)
e han inte tjusig??
och sen har han äääntligen fått en kompis i hagen också, och det råkar va min andra :')
jag vet....jag vet att TT är tjock men hon har haft en välförtjänt vila nu så DET ÄR BARA DÄRFÖR. jag hatar när ponnyer är för tjocka det är ett av dom bästa sätten att irritera mig.
jag ska sätta igång TT igen o fortsätta jobba med splash för snart börjar tävlingssäsongen igen! jag är SJUKT TAGGAD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0