Nu är det avslöjat!

Här är alltså vår nya medbloggare, Bea!




Många av er känner henne sedan tidigare, vilket gör det hela så mycket roligare. För er som inte känner henne blir det förhoppningsvis en ny intressant bekantskap.

Jag träffade Bea första gången på Sundby, tillsammans med Carro, för inte så länge sedan. Jag gillade verikligen Bea med en gång. Som ni vet är hon ödmjuk inför sin ridning, trevlig och väldigt rolig att snacka med. Dessutom är Bea en "JÄVLIGT GRYMM RYTTARE!" Andra gången vi träffaddes var i Vingåker när hela ligan var där. Då kom jag på iden att fråga om hon ville bidra här. Svaret blev "som ni ser" JA, och det är skitkul att hon har gått med på att gästa vår blogg! Hoppas att ni tycker det samma!

Vore hemskt kul om ni kunde ta er lite tid att fråga Bea och Carro om sådant ni skulle vilja veta om dom.

Kanske hur dom tränar, vem dom tränar för, vilken tävlingsplats dom rekomenderar eller om dom har tips på övningar och dylikt som har funkat bra för dom, utrustning dom använder, märken dom använder, mode, skola. Bea har ju varit ute och tävlat ganska länge och har säkert mycket intressant att bidra med. Fråga på, ni måste bara använda era hjärnor och tänka till lite!

All respons uppskattas! Ni är nämligen hemskt dåliga på att svara, och att ställa frågor (Jakobs åsikt!).

Får med jämna mellanrum ganska många klagomål på att bloggen uppdateras dåligt, men hittils har det inte känts som det är så värst många som läser och bryr sig om att vi skriver. Kan tillägga att jag har läst många bloggar som är FAN så mycket tråkigare än våran, men ändå mycket mer besökta! -Ingen nämd ingen glömd!!! (Ingen vi känner som bloggar ingår dock i den kategorin.)

Tänkte att om ni får in lite blogginlägg av ryttare som själva är aktiva kanske det blir roligare för er som läser. Då slipper ni bara läsa mitt dravel hela tiden!

Nu ska jag inte klaga mer,...............på ett tag i alla fall!

Time to sleep!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0