Lalalalalala hoppa lite granna :)

Jakob hängde med till stallet igår så passade på o hoppa lite på splash :) han var jätteduktig! det känns alltid lite konstigt o hoppa en ny häst för första gången men det gick bra endå! Har anmält honom till LC LB hemma i gamla goa trosa vagnhärad, som går av stapeln nästa vecka på lördagen, alltså den 6/8 :) känns det bra i LCn så hoppar jag LBn också, annars får det räcka med en klass! vill inte pressa honom för hårt så av den anledningen hoppar jag bara LBn om det känns bra o han inte är helt slut. eftersom han inte har varit igång så överdrivet länge så får man anpassa sig o inte rida fram så mkt o kanske bara hoppa fram 2-3 språng. det är endå så lågt så igentligen räcker det att han är ordentligt varm i musklerna när jag går in på banan, jag behöver inte ha hoppat så mkt. jag vet att dethär inlägget kommer komma up klockan 18 idag men jag skriver det nu,klockan halv 3 på natten så jag borde typ sååååva lite. i morron kommer ni få garva läppen av er, jakob fick en snilleblixt å kom på vad jag skulle videoblogga om nästa gång...u'll see x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0