Ingen har väl missat att jag är.............

..........helt torsk på 2 saker. Det första är "America's got talent," och det andra är folk som verkligen kan sjunga utöver det vanliga. Särskillt när det är barn!

Jag kan bli lika impad av duktiga B-ponnyryttare som är väldigt unga. Helt otroligt att man kan lära sig nåt så bra, när man är så liten!

Letar ofta efter saker på "Tuben" och råkar av någon outgrundlig anledning alltid hamna på samma klipp?? Antar att min fascination beror på att jag inte skulle kunna sjunga "Blinka lilla stjärna" om någon dinglade en miljon kronor framför ögonen på mig och skrek -sjuuung för i helvete!!!

Här kommer en till helt otroliga ungjävel tjej som bara är 10 år. Vet att dom flesta av er skiter i vilket, men jag måste bara lägga ut dom ändå! (tvångshandling!!)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh herregud vilken bra röst hon har!

2011-07-17 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0