ID-horses

Nu ska jag visa var min häst bor.
ID-horses ligger i Rotebro. Det är ett stall som satsar på lusitanos, de föder upp, importerar och säljer.
Det finns ett 40-tal boxplatser, i olika stalldelar. På gården finns det en uteridbana, work equestrian bana och ett ridhus. Hagarna är placerad längs järnvägen och är ganska små utan gräs.




Bild från vägen, man ser ridbanan och ridhuset.



ridhuset



Det UNDERBARA ridhuset



Den fina läktaren



stall



Klubbrummet



En av ägarna och hans lusitano hingst.

När ni ser bilderna kanske ni förstår varför man vill stå där, även om det inte finns gräshagar och uteridvägar.
Det är otroligt bra service och trevlig stämning. Plus att alla hästar trivs till 100000 %.
Verkligen ett stall att rekomendera. Det tar ca 20 min med pendeln ifrån centralen och sen tar man buss i 3-5 min så är man framme.


Kommentarer
Postat av: Jakob

Fy fan vad fint! Jag vill också stå där. Måste få följa med och kolla någon dag!Roligt inlägg!

2011-07-15 @ 23:02:53
URL: http://ivarbokaj.blogg.se/
Postat av: Bea

Jaa det är suuuperfint, dock är en nackdel KNAPPT ngr uteridvägar.. Men annars så ! :D

Absolut !

2011-07-17 @ 09:52:36
URL: http://ivarbokaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0