catching up

heeej! jag kan ju på en gång säga förlåt för att jag inte har bloggat, har varit på gotland o har inte kunnat gå in på datan där :( varför jag inte bloggade dagarna innan jag åkte har jag däremot ingen bortförklaring till, men jag lovar att jag ska skärpa mig nu när både bea och jakob (aka Jake) är jätte ambitiösa och bloggar varje dag! fick lite dåligt samvete nu kände jag...!
för den som undrar så har gotland varit helt ok, skönt o få en paus från det vanliga livet ett tag. tänkte förklara i bilder va vi höll på me därborta.
det vi gjorde mest var o åka till bageriet o fika höhöh
jag o big bro:

vi tränade oxå varje dag. jag vet att det ser jätte oseriöst ut men vi är dead serious jag lovar!!! ;)
jag o halv syster:
jag gjorde även detta en hel del:
låt mig bara tillägga att jag brukar inte säga detta om mig själv men jag var totally GRYM på att köra bil! :) dessutom e det sjukt kul

vi hade även med oss denna hära, väldigt underhållande liten pryl:



o vi chillade i denhär:



sen spenderade vi även lite tid här:



denna stranden ligger en minut ifrån huset och vi är i princip alltid helt själv där i o med att det knappt är nån som känner till den :)

på båtresan hem satt jag och min käre halvsyster o kollade på en film som heter "My Sister's Keeper"...jag ville bara rekommendera den, den är sjukt sorglig men jääätttee braaa :')
kommer fler inlägg snart, jag har jöh maaasssseerrr o babbla om nu när ja inte har bloggat på typ 37 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0