Äntligen framme !

Herregud vilken resa jag har haft idag, ett reeent skämt !
Tåget från Sthlm C - Karlstad C skulle gå klockan 12.25. Istället gick det 13.30. Det ironiska är att det inte gick för att lokföraren inte var där?! I karlstad hade jag haft 45 min på mig att byta tåg om det hade gått som det skulle.. Men nu var det mer än en timme för senat.. Så jag missade tåget till Sunne ifrån karlstad.
Sen på vägen så sa de att de skulle lösa det. Men när vi var i Kristinehamn så ändrade tåget slutdestination.
Kul, så vi fick hoppa av där. VÄNTA på ersättningsbussar till Karlstad. Väl i Karlstad visste de inte hur vi som skulle till norra delarna av värmland skulle komma dit. Så vi fick vänta i 1,5 h sen kom en buss och sen var jag i Sunne. 3,5h efter beräknad ankomst ! KUUUL !

Men nu har jag träffat min lilla Taggen som jag inte sett på lääänge (typ 2,5 vecka).

Tänkte lägga upp den bild jag tycker är absolut finast på min lille plutt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0