Uppdattering om jobbet!

Som jag sa tidigare, har jag tackat ja till jobbet i Täby, eller rättare sagt vi ska testa och se hur vi kommer överens.
Ägaren vill att jag ska gå ridledarkursen på Stömsholm och har redan bestämt att hon lånar ut en av sina hästar gratis så att jag kan åka, dessutom går föreningen in och betalar hela kursavgiften på ca:22.000 kr. Det var ju meningen att jag skulle gå kursen redan 2009, men då fick jag den inte betald så då blev det inte av. Ansökan skickas iväg i morgon, så funkar allt och jag sköter mina kort rätt så kanske jag är Ryttmästare i augusti!
Hurra, då kanske jag kan få ha riktiga lektioner på min förra ridskola!!!

Här får ni ett litat smakprov på hur er träning kommer att gå till efter sommaren!


Kommentarer
Postat av: ida

Grattis!!!!!

2011-02-18 @ 11:33:54
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0