Nya ridlärarjobbet i Täby.

Nu är klockan 22.30 och jag har precis kommit hem från min andra intervjuv i Täby. Har varit där i nio timmar idag. Känns faktiskt bra, so far! Hoppas och tror, att vi kan komma överens, men vet samtidigt att det ofta känns bra under smekmånaden. Ett par månader, eller om man har otur veckor på nya arbetsplatsen, börjar man se mönster och beteenden som man inte hade räknat med, eller uppskattar!
(Vis av erfarenhet)

Men som jag sa, -So far so good. Ska försöka att lägga mina senaste erfarenheter åt sidan och gå in i min nya arbetssituation med en possitiv attityd. Lite så som jag förmanar alla som rider för mig att tänka.
Måste föregå med gott exempel! Blir det problem får man ta tag i det när dom dyker upp.

Det var väl moget och possitivt så det förslog?

Jag är säker på att det blir aldeles utmärkt. Har lite detaljer att reda ut sen är det bara att börja. Går allt som det ska kommer jag, å andra sidan, bli possitivt överaskad. Det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa! Har i alla fall ett par veckors smekmånad att se fram emot!


Fortsättning följer för den som orkar!

Kommentarer
Postat av: Julia =D

Heej, vad roligt att du har skaffat blogg!! =D

Men vrf heter du ivar bokaj???



Kram Julia

2011-02-17 @ 00:34:36
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: ida

Sv:Hahah jo precis! Man känner sig som Franklin i ett annat barnprogram, de inleder alltid med: Franklin han är pigg och glad, lär sig nånting varje dag ;)

2011-02-17 @ 08:06:28
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0