Lite naket..........

........så här på morgonen kanske kan få besöks-statistiken att skjuta i höjden en smula!

Här skyr vi inga medel, fläk dig på nätet, blotta strupen, exponera dina värsta hemligheter och vädra din smuttsiga byk offentligt!!

Får jag inte en plats i "Big Brother", eller någon annan snaskig TV-såpa nu, vet jag inte vad jag ska göra för att få TV-tid. Jag vill också vara med i "Stjärnor på is" - "Bonde söker fru" - "Let's Dance" - "Idol och Halv åtta hos mig". .....Nej föresten, stryk "Halv åtta hos mig".

Nåväl, here goes! Bloggen pressenterar.............










skrolla vidare.....











skrolla vidare lite till.....











bara lite till så kommer det.....














Trodde ni verkligen att ni skulle få se naket på riktigt?
Mer snusk än så här blir det inte på den här bloggen!



Ni får en utslagen padd-unge i stället!

Hade tydlingen inga ben i kroppen som barn! kan det vara därför jag saknar ryggrad nu tro???

Som en liten Barba-bebis!
Inte konstigt att det gick som det gick!!

Nåväl.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0