Faaan oxså!

Spenderade ungefär en timma på att sätta ihop ett jättefint inlägg om stretching av häst. Skulle bara göra en sista liten korrigering av någon obetydlig detalj för att allt skulle bli perfekt i alla avseenden. Då försvann hela skiten. Bet ihop allt vad jag kunde för att inte tappa fattningen och kasta dator-helvetet i sopnedkastet. Efter ytterligare en halvtimmes fibblande var jag tvungen att i vredesmod kassera hela inlägget! Jag som hade börjat få upp självförtroendet, i tron att jag blivit lite säker på hur bloggfan funkar! Där kom jag ner på jorden igen med en jäkla smäll!




Testar att lägga till inlägget  vid ett senare tillfälle, men just nu vill jag inte ens tänka tanken på att börja om.
Arrrrrggh.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0