Asså shiiit!

Lyckat, när jag var inne på "Team Nymans blogg" hade Ida precis lagt in ett jättegullit inllägg som länkar till min blogg.

Kul tänkte jag och klickade på mitt namn för att se var jag skulle hamna! Det första man ser är mitt sista inlägg där det står med stora bokstäver, ÄNTLIGEN, NYA BÖRJESKATALOGEN FÖR 2011 HAR KOMMIT!
Ni som varit på min blogg förut fattar nog ironin i inlägget, men för er stackare som är nya måste det ju ha blivit en som en kalldusch! Jag är inte så simpel i min smak faktiskt! Jag gillar även HÖÖKS!!!!

Vill bara säga att jag är så jävla trött på vintern!

Jag brukar ju normalt sett se ut ungefär såhär........typ!

I morse när jag skulle borsta tänderna, tyckte jag däremot att jag såg mer ut såhär.

Fast inte fullt så from och tillfreds dock!


Det är tur att man fortfarande har kvar sin "Good Looks" i alla fall. Vad är det dom säger?

Beauty never fades!!!

Vänta... -Jag tror jag har fått någon på läppen???

 



Kommentarer
Postat av: carro

HAHAHA

2011-02-23 @ 16:20:12
Postat av: amanda

klockrent som vanligt. :) tur att du börjat blogga igen, har kollat din blogg maniskt typ fem gånger per dag - börjar misstänka att jag inte har något vidare intressant liv... ;)

2011-02-23 @ 18:36:51
URL: http://teamnyman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0