Varit ute på stan hela dagen!

I dag har jag har haft en så jäkla skön dag ute på stan. Har bara gått och kollat i affärer, på allt jag inte har råd att köpa. Tyvärr lyckades jag inte få med mig någon av mina kompisar för alla jobbade, men det var rätt OK ändå.

Det är så här års man ska köpa upp sig på snygga kläder inför nästa sommar, när det är tok-REA överallt.
Jag har nämligen fått pippi på T-shirtar med coola tryck. Såg så jäkla många, och skulle kunna köpa varenda en, bara för att jag inte har fått min lön än.

Det var helt sjukt mycket folk runt Drottninggatan i dag. Och jag som trode att alla turister hade gett sig av, men jag hade verkligen fel. Strålande sol och massor med glada shoppare som bara spankuleradde omrking.

  • Det BÄSTA med att INTE ha häst, är att man har en massa tid att göra annat. Man har dessutom mer pengar att röra sig med.
  • Det SÄMSTA med att INTE ha häst är att det inte alltid är så himla lätt att få tiden att gå. Man kan ju inte bara springa runt på stan och kolla på grejjer hela dagarna.

Jag har insett att jag älskar att gå runt och kolla i affärer.
Man kan aldrig ha för mycket snygga kläder och prylar!.

- Gud så ytligt sagt!!!

Det här fick jag inte!!!


Men det här hade jag råd med,


Klicka plus en

 

. . . .så nu ligger jag i soffan och myser med min bok och choklad.

Har blivit ett TV-spel av den här boken såg jag när jag letade bilder!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0