Varför gör hjärnan så här med mig???



Vilken jäkla dum fråga! Så klart dom rör sig, det ser ju vem som hellst!

Först åt höger, sen åt vänster. . . . eller, först åt vänster, sen åt höger-vänster, eller vänta jag menade vänster. . . . . . eller sa jag höger?
"Hold on!!!" dom rör sig både åt höger och vänster samtidigt. . . . tror jag, kanske
. . . . . . .  eller???  Nej nu har jag bestämt mig, så är det!!

Fast??. . . - dom slutar ju snurra när man sätter pilen någonstans, fast bara där!?!?
Konstigt eftersom jag har klistrat in en Jpeg-bild, Hmmm. . . . . . märkligt???!!!

Undrar om jag vinner en iMac, iPhone eller iPad????
Nej nu blev jag så trött, så jag måste nog lägga mig och vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0