London imorgon! :D

Har haft problem eller rättare sagt jag trodde att jag hade problem med att lägga ut inlägget om Majja träningen men då visade det säg att det hamnade längre bak i arkivet, men om ni vill läsa om inlägget ska kan läsa det HÄR

Idag red jag lite lösgörande på ängen, och jobbade mycket i galoppen. Fick till några grymma galoppombyten! :D
Sen släppade snälla Emelie fram en bom jag bara rullade över tills jag fick den där goa känslan ni vet.



Är jätte nöjd med ridpasset har ridit nu i 3 dagar rätt så hårda pass så nu ska Rascal få halv vila i fyra dagar medans jag är i London! Ska åka väldigt väldigt tidigt imorgon bitti ska ska upp om några timmar så måste soooovva nu. Kommer inte kunna blogga i london så ni får klara er utan mig ;-) ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal är Rascal?:)

2011-08-18 @ 09:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0