Tröööttt

Hej nu är jag tillbaka igen! kom i söndags natt klockan 2 och gick och la mig typ 3 och sen upp på morgonen för det var första dagen i skolan så jag fick inte sova så många timmer den natten. Sen dess har jag varit jäättte trött! igår fastnade jag vid en film på tv:n så gick jag och la mig sent igen ;) Jaja nu ska jag sluta tjööta om att jag är trött.


 

I måndags efter skolan åkte jag till stallet för att träffa Rascal, åhh vad jag hade saknat honom. Ohh juste glömde berätta hur det var i london, behöver inte säga så mycket men halva resan gick ut på SHOPPING! xD
okey tillbaka till i måndags mamma red för jag orkade inte, somsagt var jag tröööött! hahah
I tisdags red jag lite på "stock ängen" red i en låg form som jag inte skulle ha gjort märkte jag idag! För idag red jag markarbete, när jag red fram så kände jag att han ville bara gå i jäätttte jäättte låg form och ville slippa att jobba så typ höll på med det i en timme att försöka få upp och ihop honom så jag får under honom. Sen travade och galopperade jag över några bommar.


Jag och Isabel i London! Hahahah! BJUDER
Måste bara berätta att jag ska tävla på söndag ska hoppa en LB och tanken är om jag får en bra känsla och det går bra så ska jag nog tävla den 3:e sep en LB+5 och om det går bar så ska jag kanske debutera LA :D Fast det är inte säkert vi får se.

bild från senaste tävlingen, reg LB ♥
Och jag kan också passa på att meddela att vi har köpt en transport, det blev en thule star safir med sadelskåp och sånt, mycket glad! ;)
Nu ska jag sooooovvvaaa så jag är pigg imorn, höhö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0