Tillbakaaa !

Länge sen jag bloggade nu. Är ju som sagt i Värmland och har fullt schema varje dag..
Med Taggen går det jättebra, han har blivit kanoners... Hoppade kort bana på 130cm i förr går och han var klockren.. dock så var han lite seg.. men men..

Sen har jag en superrolig nyhet också... :D

Jag kanske sitter med 2 ponnysar till årsskiftet! :D Yeeees siiir !
Min kompis fyller nämligen 18 i år. Så hon får inte tävla ponny nästa år.
Hon har en D-ponny på 16 år som har gått MSV hoppning för 1-2år sedan.. sen har den inte tävlat så mycket.
Så det är i så fall den som jag ska ha samtidigt som Taggen :D
håller tuuummmarna !!



ponnyn till höger ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0