Tidsinställda......

Har hafft en trisst morgon, för jag har inte fått sova som jag planerade. Dom har nämligen hammrat, slammrat, bonkat, stånkat, vält, knuffat, puffat och KLUDDAT hela "#€%&!!>##€!? morgonen i fastigheten på andra sidan gatan.

Så i stället för att förbättra opptimera min naturliga skönhet, (om det nu är möjligt) med hjälp av dom få x-tra timmars sömn (8 - 10 så där) jag hade planerat, har jag i stället varit tvungen att sitta här, (trött, glåmig, och minst 15 år äldre än vad min biologiska klocka visar) och skriva inlägg tills fingrarna blev aldeles ömma och fnasiga.

Men ni behöver inte vara oroliga för min skull, Likt "fågeln Fenix" kommer även jag att resa mig ur askan när den värsta tröttheten har bedarrat! Man skulle kunna säga att jag är en "survivor" utan att för den sakens skull låta det minsta dryg och snobbig, -det bara är så, det är ett faktum!!!!

Vad jag egentligen ville säga, är att jag jar skrivit flera inlägg som är utspridda under dagens lopp. Allt för att ni inte ska kunna slita er från era datorer och göra något roligt, som jag skulle vara för trött för att göra.

Det ska vara lika för alla!!! Jag är inte "EGO," bara REALIST!!! .....Jag är ju en survivor!!



PS: Ni hör på språk å ordval att det är Carro som skrivit inlägget,...eller hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0