Svarar på lite kommentarer.



Kommentar Tid
ida ([email protected]) om I morse innan jobbet,:
hon ska börja blogga med er? :)
SVAR: Tack för tippset, men det var inte rätt. Vi får se, det kanske blir senare i så fall. Guess again!



Elin om Fy satan!:
Efter att ha läst inlägget flera gånger och försökt hitta något positivt med det så har jag blivit deppigare ;) Nu får du göra ett roligt inlägg också!
SVAR: Sorry Elin det var verkligen inte meningen att du skulle bli deppig. Det kanske känns roligare om jag påminner om att du ska flytta till egen gård och få allt det vi andra bara får DRÖMMA om,
...........Jag bitter?.......Inte alls!!



Maria om Har lagt upp den här förut,........:
Så här såg det ju inte direkt ut för mig och Falstaff senast.... Kanske om jag hotar med en tjur? =)
SVAR: Bra ide! En kossa kan väl inte vara så dyr??




Kommentera gärna mera så ska jag försöka svara. Jag tycker det är jättekul!
Tycker att det är dåligt med gissningar på vem den nya medbloggaren är,
..................fast ni kanske inte bryr er??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0