Rekomenderar att ni läser detta!

Jag har tjatat om detta mycket, länge, och i ständigt återkommande intervaller, med sådan intensitet att dom jag har omkring mig oftast vänder sig om och börjar pyssla med något annat när jag sätter igång och mal!

Nu kan jag dock ta tillfället i akt att ta hjälp av någon annan för att "orerea" mitt budskap! Tack snälla Amamnda för att du hjälper mig att sprida mitt evangelium! Känns lite som att vara pastor i "Livets ord" eller något.

-Hmmm, det är kanske det jag ska bli när jag blir stor, större, riktigt gammal??....Pastor!!



Måste man tro på Gud då föresten??
-Shit, då föll den karriären också!



Jag har ju lite "hillbilly-looken" redan,
det kanske kan funka ändå??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0