Mini presentation

Det var rätt så många som gissade rätt på vem jag är när jag gav ut ledtrådarna.Så jag tänkte att det inte var någon idé att hålla mig "hemlig" längre. Men ni som gissade rätt får länkningar i ett annat inlägg.
För nu tänkte jag berätta lite vem jag är för dem som inte vet.

Jag heter Julia Ramel och är 13, har precis fyllt. Jag bor på Lidingö men har bott i Danmark i ett år, (det kommer ett långt inlägg om mitt år i Danmark senare).

I Danmark, efter mycket om och men, köpte jag en D-ponny vid namn Rascal som jag tävlar i hoppning med. Jag började tävla min ponny i Danmark i Mars och nu i Juli flyttade vi hem och jag har hunnit tävla 3 gånger, 1 LC och 2 LB. Ena gången kom jag 5:a och de andra två vann jag. Jag satsar högt och vill nå dem högsta klasserna i hoppning. Rascal är också väldigt bra i dressyren, tycker jag i alla fall, så kanske ska jag starta lite dressyr också. Just nu står Rascal på Ekeby Gård som ligger i Djursholm.
Det jag kommer blogga om för det mesta är nog Rascal och mig, i motgångar och framgångar.



Nu är det tomt i huvudet, vet inte vad jag ska skriva om mer, så vi kör som en mini frågestund, fråga allt som ni undrar över så svarar jag i ett inlägg. Så det e bara att börja fråga på, tycker jag.

Och innan jag säger godnatt och hejdå, så måste jag säga att jag är väldigt glad att jag får börja blogga här och att Jakob är en sån support!! :D TACK.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0