im in heaven.

jag måste bara berätta dethär, det är helt sjukt.
Jag låg i soffan o kollar på film. det börjar åska, SPÖregna, jag vet att ridbanan inte går att rida på när det har regnat, hästarna har inga täcken på sig eftersom det var fint väder igår när jag släppte ut dom, jag går in på SL för att kolla tåg ut till stallet, det är förseningar pga signalfel, jag har världens ångest för allting, lägger en filt över mig o fortsätter kolla på denna SJUKT dåliga film...
Tian skickar ett SMS till mig och säger grattis till final platsen i MHPC, jag skyndar in på Sörmlands ridsportsförbunds hemsida för att kolla om det verkligen stämde AND IT CERTAINLY DID, det slutar regna, solen kommer fram bakom molnen, jag går in på SL för att kolla ett nytt tåg, INGA FÖRSENINGAR LÄNGRE. WHAT THE FUDGE??
TACK GUD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0